De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Als u bij het aanmelden van uw retourzending aangeeft dat u een product wilt ruilen, zorgen wij daar direct voor. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat uw ruil binnen enkele dagen is afgerond.
Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden. Wij laten u weten wanneer wij verwachten het product te kunnen leveren. Als u uw retour al heeft aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen wij contact met u op en zoeken wij samen met u naar een oplossing.
U vindt uw bestelnummer in de bevestigingsmail die u na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet goed hebt ontvangen, helpt onze klantenservice u graag verder.
Helaas gebeurt het soms dat een product tijdens het vervoer of de productie wordt beschadigd. Wij zijn uiteraard graag bereid dit met u te verduidelijken. Stuur een bericht naar info@villaza.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk samen met u naar een oplossing zoeken.
Denk eraan dat u uw aangifte binnen de termijn van 30 dagen vóór de uiterste inleverdatum indient. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden wij u de mogelijkheid het product om te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Informeer bij onze klantenservice naar de mogelijkheden.
Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Zodra wij uw retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 5 werkdagen. U kunt zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen op uw trackinglabel, dat u bij uw retourzending ontvangt.
Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren.
Artikelen moeten ongedragen en ongewassen aan ons worden geretourneerd, geschikt voor doorverkoop en met de labels er nog aan